Overwinningen op mijzelf

Ik heb inmiddels Abraham gezien. En inderdaad ik heb in die vijftig jaar heel wat gezien, gehoord en voor waar aangenomen. Abraham nu: ‘Is dat wel zo?’.

Nee, meestal blijkt dat allemaal niet waar te zijn. In ieder geval niet zo zwart – wit als ik in mijn jonge jaren heb willen geloven. Ik moet niet de beste zijn; ik moet niet voor alles en iedereen goed zijn; ik moet niet hard werken om gezien te worden; ik moet niet alles en iedereen (ongevraagd) willen helpen; ik moet niet …

Vandaag trof ik op twitter een vergelijkbare persoonlijke ontdekking aan. Veel leerplezier.

Welke ontdekkingen heb jij gedaan?

Over Ambassador

Dromer, inspirator, durver, doener, doorzetter en Governator
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

