Met Hart en Ziel

Gisteren deelgenomen aan een themadag over ‘bezieling in het werk’. Wat wordt de dienst hier beter van? Wat ga jij morgen (anders) doen? Waren de slotvragen.

Mijn eerste antwoord is ‘openheid’. Veel meer open staan voor echt contact. Met oprechte interesse in wat de ander beweegt.

Mijn tweede antwoord is dat ik daadwerkelijk kies voor het ‘kunstenaar zijn’. Ik creëer mogelijkheden om te ‘ont-moeten’. Ik laat los dat het een product of dienst moet worden. Niet gebruiken, een keer gebruiken of vaker gebruiken, het maakt mij niet meer uit.

Ik creëer omdat ik iets de moeite waard vind. Het maakt niet uit wat de ander of anderen er van vinden. Daarbij werk ik samen met mijn collega Wim. Hij maakt contact met mensen, puur vanwege het plezier dat een eerste contact hem geeft. Vervolg of geen vervolg, dat maakt niet uit.

Over Ambassador

Dromer, inspirator, durver, doener, doorzetter en Governator
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

